head of school and Open School Space Manager
svozil@labschool.cz / +420 730 151 077
Absolvent pedagogické fakulty TU v Liberci a rigorózního a doktorského studia přírodovědecké fakulty MU Brno. Účastnil se řady studijních a výzkumných pobytů např. ve Finsku, Ruské federaci a Rakousku. Své zkušenosti zúročil v práci s dětmi od mateřské školy až po vysokoškolské studenty. Působil jako ředitel v ZŠ Deblín. V současné době externě přednáší na univerzitě. Je zařazen do Mapy sociálních inovátorů ČR – Ashoka CEE. Je spoluřešitelem řady grantových projektů např. ASO - Retz/Znojmo Austrian and Czech Borderland: searching for environmental security, Trvalá udržitelnost součástí implementace ŠVP na ZŠ Deblín, Prostupné jazykové vzdělávání na ZŠ Deblín, které se věnovaly zapojení efektivních vzdělávacích přístupů do výuky a práci s kompetenčními modely. Ve spolupráci mezi Geografickým ústavem přírodovědecké fakulty MU Brno a ZŠ Deblín pilotně ověřoval principy laboratorních škol v praxi. Dlouhodobě se věnuje práci v komunitách - je spoluautorem a editorem několika regionálních učebnic, vzdělávacích metodik a řady odborných článků. Absolvoval kurzy např. kritického myšlení, tvořivé komunikace, strategického managementu, zážitkové pedagogiky, učitelské sebereflexe. Rád cestuje do málo známých míst, vytváří a realizuje zdánlivě nemožné ...
school deputy, second grade teacher
cerovska@labschool.cz / +420 777 052 809
Tereza je absolventkou přírodovědecké fakulty UP v Olomouci. Její dětství bylo ovlivněno cestováním, domácím vzděláváním a tím, že vyrůstala v bilingvním prostředí. Své zkušenosti zúročila při studiu na sportovním gymnáziu, vysoké škole i v pedagogické praxi. Působila jako středoškolská učitelka na soukromém gymnáziu v Brně i jako učitelka na základní škole. Zúčastnila se mezinárodního projektu European Schools for a Living Planet. Má zkušenosti s používáním metody CLIL, projektovou výukou, organizací tematických dnů a peer to peer teaching. Ráda cestuje a poznává zajímavá místa a lidi. Svůj volný čas věnuje rodině a sportu, pasivně i aktivně.
Erasmus coordinator
mandelickova@labschool.cz / +420 777 983 580
Monika je absolventkou Filozofické fakulty Univerzity v Olomouci, kde absolvovala magisterské studium (obor historie - anglická filologie) a doktorské studium (české dějiny). Vzdělávání je její celoživotní cestou. Pracovala s dětmi v mateřské škole, základní škole, střední škole, externě přednáší na univerzitě. Působila jako zástupkyně ředitele základní školy v Deblíně. Zajímá se o místně zakotvené učení (podílela se na tvorbě regionálních učebnic), o demokratické vzdělávání a aktivní občanství. Pilotovala několik vzdělávacích projektů, ve škole koordinuje zahraniční projekty. Zkušenosti čerpala v zahraničí – USA, Finsko, Belgie, Německo, Velká Británie. Absolvovala např. kurzy školského managementu, mentoringu, kritického myšlení, zážitkové pedagogiky. Baví jí objevovat krásy přírody, toulat se po horách, číst dobré knížky a trávit čas se svou rodinou.
primary teacher
lonkova@labschool.cz
Pavlína vystudovala obor Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na Pedagogické fakultě Ostravské univerzity. S Labyrinthem spojila svou cestu v roce 2019. Práci s dětmi se věnuje už od studií na gymnáziu. Je certifikovanou učitelkou programu RWCT a mentorkou čtenářské gramotnosti, absolvovala mentorský a lektorský výcvik. Věnuje se metodické podpoře kolegyň a kolegů v Labyrinthu i napříč Českou republikou. Řadě škol pomáhala v zavádění dotykových technologií do výuky. Pracuje v týmu projektu Pomáháme školám k úspěchu, je autorkou projektu Pančelčino.cz a spoluzakladatelkou spolku Škola je jen jedna, který pravidelně pořádá letní školy pro učitelky a učitele z celé ČR. Ve třídě považuje za důležité příjemné a bezpečné prostředí pro děti. Své žákyně a žáky vede k rozvoji dovednosti sebeřízení a důraz klade na formativní procesy v učení. Je bronzovou vítězkou odborné učitelské ceny Global Teacher Prize Czech Republic 2021. Relaxuje v divadle i v lese a ráda čte, nejraději u dobrého bylinkového čaje.
language education coordinator
oaklandova@labschool.cz
Gábi vystudovala anglický jazyk a literaturu spolu se základy společenských věd na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity. Po ukončení studia krátce působila jako vyučující anglického jazyka na základní škole, následně se od roku 2002 na katedře anglického jazyka a literatury věnovala výuce anglické výslovnosti, koordinovala program anglického jazyka pro studenty primární pedagogiky a v rámci projektu Labschools Europe spolupracovala v letech 2019 až 2023 s evropskými laboratorními školami. Mezi její záliby patří literatura, jóga, fotografie a hledání takového vzdělávání, které klade na první místo dítě a jeho budoucnost. To je také důvodem, proč s takovou radostí vyučuje v Labyrinthu.
class coordinator, teacher
michailidisova@labschool.cz
Veronika vystudovala Učitelství estetické výchovy pro střední školy na Filozofické fakultě a Učitelství pro 1. stupeň na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Při studiu na filozofické fakultě se věnovala různým kapitolám kultury a umění, a seznámila se strategiemi programu RWCT (Čtením a psaním ke kritickému myšlení). Na pedagogické fakultě se specializovala na dramatickou výchovu a její využití při práci s klimatem třídy. Již během studia pracovala jako lektor preventivních programů na základních školách pro společnost Podané ruce. Po studiu řadu let učila na malé venkovské škole kousek za Brnem, kde měla možnost věnovat se učení venku a badatelství. Její výuka je inspirována formativním přístupem, kritickým myšlení, Montessori pedagogikou a programem Začít spolu. Dál hledá oblasti, ve kterých se může vzdělávat a zkvalitňovat tak svou výuku. Veroničinou velkou vášní je houbaření, doufá, že jednou s rodinou zdolá Stezku Českem. V Brně si užívá hudby, zpěvu a návštěvy divadel.
psycholožka, vedoucí ŠPP, kontakt pro školy, PPP a SPC
bousova@labschool.cz
Pavla vystudovala obory psychologie, sociální politika a sociální práce na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity. Od roku 2006 se věnuje psychodiagnostice, poradenské, školní a pedagogické psychologii. Pracovní zkušenosti získávala v pedagogicko-psychologických poradnách v Ústí nad Labem a v Brně. Pod vedením PhDr. Richarda Brauna absolvovala dlouhodobý výcvik zaměřený na třídní kolektivy (jejich vedení, práci se žáky ve skupině i s jednotlivcem). Ve škole je jejím úkolem především podpora a pomoc (ve všech jejich nejrůznějších podobách) dětem, třídním kolektivům, učitelům i rodičům. Kromě svých blízkých potřebuje ke svému bytí humor, hudbu, knihy, čas o samotě a v létě klimatizaci.
teacher
baierlova@labschool.cz
Štěpánka vystudovala učitelství na Matematicko-fyzikální fakultě Univerzity Karlovy a od té doby se věnuje pedagogické praxi na různých typech škol. Zúčastnila se třítýdenního International Visitor Leadership Program s názvem #HiddenNoMore: Empowering Women Leaders in STEM v USA zaměřeného na podporu žen ve vědě. V Labyrinthu učí matematiku, informatiku a robotiku. Je příznivcem konstruktivistického pojetí výuky, které přenáší aktivitu na děti, vede je k přemýšlení a hledání různých řešení. V Česku patří mezi průkopníky školní robotiky, která připravuje děti na svět ve 21. století. Aktivně se zapojuje v učitelských komunitách, je garantem polytechnického vzdělávání pro AV Media, věnuje se metodické podpoře v oblasti informatiky a robotiky nejen v Labyrintu, ale i v dalších školách. Je stříbrnou vítězkou odborné učitelské ceny Global Teacher Prize Czech Republic 2020 a zakladatelkou spolku Škola je jen jedna, který pravidelně pořádá vzdělávací akce a letní školy pro učitelky a učitele z celé ČR. Ve světovém finále Global Teacher Prize v roce 2021 postoupila mezi TOP 50 nejinspirativních učitelů světa. Ve volném čase ráda čte, cestuje, tráví čas s rodinou a vnoučaty a také ji baví přicházet na kloub různým hádankám a šifrám.
teacher
bartova@labschool.cz
Karolína po maturitě na Gymnáziu v Litovli začala studovat Pedagogickou fakultu Masarykovy univerzity. Je absolventkou oboru učitelství pro 1. stupeň ZŠ. K práci s dětmi se Kája dostala už před studiem, jako táborová vedoucí. Už 5 let se věnuje soukromému doučování a hlídání dětí. Zkušenost jako učitelka Kája měla možnost získat už v druhém i třetím ročníku studia na základní škole Bouzov. Ve volném čase ji nejčastěji najdete s batůžkem v přírodě, na koncertech, s knihou, na dobré kávě s kamarády nebo třeba v posilovně.
secondary teacher
barumbi@labschool.cz
Zuzana vystudovala francouzskou filologii na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity, kde se momentálně věnuje ještě navazujícímu magisterskému oboru Učitelství francouzského jazyka a literatury pro střední školy. Během studií žila dva semestry ve francouzském Besançonu v rámci studijní stáže Erasmus, a mohla tak objevit frankofonní kultury zblízka. Působí také jako lektorka na Francouzské alianci v Brně. K učitelské profesi jí motivuje radost ze sdílení cizího jazyka a možnost velké kreativity. Její koníčky jsou kromě jazyků také hudba a tvoření.
teacher
blahak@labschool.cz
Adam absolvoval pedagogickou fakultu Masarykovy univerzity v oboru učitelství fyziky, technické a informační výchovy. Již během studia se intenzivně věnoval popularizaci vědy, zejména prostřednictvím své práce ve VIDA! Science Centru, kde stále působí jako lektor a tvůrce vzdělávacích programů. Adam má zkušenosti s výukou fyziky na několika gymnáziích, včetně zahraničních zkušeností v Mongolsku, kde vedl aktivity pro děti a studenty. Aktivně se účastní řady mezinárodních programů zaměřených na vědu a vzdělávání, včetně Science on Stage a International High School Teacher Programme v CERN. Pravidelně přispívá na Veletrhu nápadů učitelů fyziky. Se svojí diplomovou prací zvítězil v Celostátní soutěži diplomových prací z didaktiky fyziky a získal cenu děkanky pedagogické fakulty. Jeho pedagogický přístup je značně formován vedením skautského oddílu, kurzy zážitkové pedagogiky a dobrovolnicou činností. Ve svém volném čase se Adam věnuje lidovému tanci.
primary teacher
blahynkova@labschool.cz
Lenka vystudovala obor Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na Masarykově univerzitě v Brně. Věnuje se environmentalistice, ráda cestuje, čte, dívá se na filmy, hraje na kytaru a klavír a pije dobrou kávu.
teacher
brdicko@labschool.cz
Honza vystudoval Estetiku a kulturní studia na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Během doktorandského studia se věnoval výuce obecných i specializovaných oborů, zejména analytické filozofii. V letech 2007-2008 absolvoval stáž na katedře politologie v Turíně. Pracoval jako zlatník, obchodní manažer a 9 let coby ředitel kulturního centra, zastřešující kino, galerii, knihovnu, muzeum, koncertní a divadelní produkci, televizní studio, novinovou redakci a kavárnu. Ve svém volném čase se Honza věnuje svým dcerám, hudební tvorbě, pořádání komunitních hudebních festivalů, xc a enduro cyklistice, organizaci mtb orientačního maratonu. Dále se Honza oddává nekompromisně přítomné realitě horolezectví, četbě i psaní poezie, haute cuisine, profesionální přípravě kávy, cestování za výtvarným uměním a času v přírodě.
secondary teacher
danek@labschool.cz
Pavel je absolventem přírodovědného oboru Fyziologie a imunologie na PřF MUNI v Brně. Řadu let se věnuje popularizaci vědy a vzdělávání široké veřejnosti, a to jak v rámci vlastního projektu Science Reveal, který má na sociálních sítích přes 20 000 sledujících, tak ve spolupráci s VIDA! science centrem Brno. Ve své praxi propojuje (nejen) přírodovědné obory a v přírodních vědách uplatňuje badatelské a zážitkové vzdělávání. Chystal a lektoroval workshopy pro veřejnost, programy pro školní skupiny, příměstské tábory zaměřené na badatelství a programování nebo doučování. Potkat jste ho mohli také na některé z jeho science show. Ve výuce se zaměřuje především na to, aby žáci pochopili principy vědecké metody a aktivně se zapojovali do vlastního bádání a výuky, učili se pracovat s informacemi, získávat je z vlastních experimentů a pozorování a relevantně je vyhodnocovat. Ve volném čase se věnuje turistice a fotografování přírody, což uplatňuje také při tvorbě vlastních výukových materiálů. Mimo to připravuje vědecké zážitkové show, online streamy, videa, články a další aktivity související s popularizací přírodních věd.
teacher
dewendra@labschool.cz
Of Sri Lankan origin, he completed his high school education at a British curriculum school based on Edexcel in Dubai, U.A.E. He later moved to Brno to study general medicine and physiotherapy for four years for a while before beginning to teach at various primary schools in Brno through a language school, TLC. With a passion for the visual arts, he is also involved in event production at venues such as SPOT and Káznice, and is the host of a podcast, Brno Gs, which aims to showcase the wonderful businesses and inspiring individuals of Brno. Additionally, with a deep interest in skateboarding and a lifelong commitment to meditation and mindfulness, he strives to incorporate all the influences in his life into his teachings at Labyrinth, hoping to inspire students from the 2nd division and grammar classes to create a life they enjoy and feel nurtured by.
teacher
dolezalova@labschool.cz
Tereza vystudovala Pedagogickou fakultu Masarykovy univerzity a více než 10 let se věnuje výuce dětí, která je pro ni nejen prací, ale i zábavou. Během kariéry pracovala i mimo oblast vzdělávání, nakonec se ale opět vrátila k tomu, co ji naplňuje nejvíc – učení. Věnovala se kromě běžné školní výuky i vedení výtvarných kroužků a organizaci táborů pro děti. Svůj volný čas tráví četbou, sportem nebo výlety v přírodě se svou rodinou.
teacher
fidlerova@labschool.cz
Lída dokončila v roce 2009 po studijním pobytu v Anglii doktorské studium na Katedře Výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy Univerzity a nastoupila do veřejné základní školy v centru Brna, kde do roku 2024 působila jako učitelka především výtvarné výchovy a šťastná třídní. Realizovala nejrůznější projekty, které si kladly za cíl překračovat školní prostor do veřejného. V co věří, je laskavá a otevřená komunikace. Velice jí záleží na přijímajícím a bezpečném prostředí, v němž lze sdílet radost z úspěchů druhých, překonávat překážky i náročné výzvy, učit se od sebe navzájem a které každého svého člena respektuje a chrání. Neustálé hledání, jak s dětmi tvořit a jak lépe učit (nejen výtvarku) našlo odpověď v projektu Pomáháme školám k úspěchu, kurzu kritického myšlení a příležitosti moci se účastnit dvou Letních škol PŠÚ i oborových setkání. Výtvarné vyjádření je pro ni prostředkem komunikace, podobně jako pisatelské texty, se kterými experimentuje. Obrazy i texty, mají sílu sdílet s druhými individuální vnitřní světy a komunikovat je. Stále se vrací k hodnotám, empatii a poznávání sebe i druhých. Ráda cvičí nejen jógu, chodí do přírody, tvoří s dětmi a povídá si s lidmi. Baví ji akvarel, cestování a výtvarné umění. Je finalistkou Global Teacher Prize Czech Republic 2024.
assistant
fixelova@labschool.cz
Lucie, vystudovala Vyšší odbornou školu v Litomyšli, obor speciální pedagogika. Byla učitelkou v dětské skupině a poté v mateřské škole. Každé dítě je pro ni inspirace a nový pohled na svět. Černý humor, výlety po ČR a její dvě děti jsou to co jí spolehlivě zvedne náladu. Naštěstí není moc situací, kdy ji dobrá nálada chybi.
primary teacher
grombirova@labschool.cz
Julie absolvovala Pedagogickou fakultu Masarykovy univerzity (Učitelství občanské výchovy a dějepisu pro 2. stupeň základní školy). Během studia absolvovala stáž v Nizozemí, kde navštívila tamější školy. Současně je studentkou doktorského studia Školní pedagogiky na PdF MU, ve kterém se zaměřuje na sebehodnocení učení žáků základních škol. Je členkou lektorského týmu Hodnocení JINAK. Na její pedagogické cestě jí nejvíce inspiruje formativní přístup k procesu učení žáků, Vysvědčení JINAK, konstruktivismus, respektující pedagogická komunikace a pedagogové, kteří usilovně pracují na zkvalitňování výchovně-vzdělávacího procesu ve školách. Volný čas ráda tráví s rodinou a přáteli, cestuje a peče.
secondary teacher
halbichova@labschool.cz
Eliška je absolventka oboru biologie Přírodovědecké fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích a oboru ochrana přírody na Fakultě životního prostředí České zemědělské univerzity v Praze. Namísto laboratoří a výzkumů jí dávala větší smysl práce s dětmi, kterou během studií odstartovala organizací matematických korespondenčních seminářů, zájmových výtvarných kroužků a táborů v rámci hnutí Brontosaurus. I proto se vrhla na doplňující pedagogické studium a studium matematiky na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Na několik let zakotvila v ekologických vzdělávacích organizacích a věnovala se programům pro školy a veřejnost. Seznámila se zde s badatelsky orientovaným vyučováním, které ji začalo provázet výukou přírodopisu na základní škole. V posledních letech ji nadchlo propojení matematiky a přírodopisu právě v hodinách badatelství a jeho skloubení s projektovou výukou a praxí, například při zakládání školní firmy. Věří, že dobrou školu dělá úsměv, vzájemný respekt a podaná pomocná ruka. Miluje kávu, ráda tvoří, peče, cvičí jógu a s batohem na zádech se s rodinou toulá po horách.
secondary teacher
hebedova@labschool.cz
Lucie vystudovala chemii na Přírodověděcké fakultě Masarykovy univerzity, současně s magisterským programem studovala i pedagogické minimum chemie. První pedagogické zkušenosti nabírala už těsně po studiu. Po 3 letech ve školství začala pracovat ve VIDA! science centru, kde 8 let popularizovala vědu. Vedla a vytvářela výukové programy, vědecké show, starala se o chemické exponáty a chod laboratoře. Popularizaci přírodních věd si vytkla jako cíl a chce ho naplňovat i dál, jako učitelka. Ve volném čase ráda tančí.
secondary teacher
hondlova@labschool.cz
Eliška je absolventkou Filozofické fakultě Masarykovy univerzity, kde studovala obory učitelství českého jazyka a literatury pro SŠ, literatura a mezikulturní komunikace. Odjakživa ji fascinovaly příběhy, schopnost a potřeba lidí je vytvářet. Vzdělávání vnímá jako proces vzájemného obohacování a seberozvoje. Ráda čte knihy, zpívá nebo organizuje autorská čtení. S oblibou se účastní literárních i hudebních festivalů, z kulturního „hodokvasu“ si nenechá ujít ani výstavy, filmy a divadelní inscenace. Ve volném čase také ráda cestuje.
vychovatel
hrabakova@labschool.com
Míša vystudovala na střední škole a vyšší odborné škole obor Interiérový design, kde rozvíjela svou kreativní stránku a dávala prostor své fantazii. Umění a kreativní tvorba jsou nedílnou součástí její osobnosti, kterou se snaží promítat do všech oblastí svého života. Následně si doplnila studium o obor Sociální pedagogika a volný čas, kde načerpala znalosti z oblasti pedagogiky, psychologie a smysluplného využívání volného času. Obojí studium vnímá jako součást své studijní cesty, která se vzájemně doplňuje. Volný čas považuje za stěžejní pro rozvoj osobnosti dítěte, ať už jde o cíleně plánovanou náplň, volnou hru či socializaci. Umění zároveň chápe jako cestu, která může rozvoj osobnosti podporovat. Praktické zkušenosti již několik let získává v rámci realizací táborů s koňmi, lektorování kurzů malby pro dospělé a vedení kroužků pro děti. Svůj volný čas naplňuje prací s koňmi, četbou knih a vychutnáváním výběrové kávy či čaje.
primary teacher
chalupova@labschool.cz
Nela je studentkou pátého ročníku oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na Masarykově univerzitě. Práci s dětmi si oblíbila už jako instruktorka na táborech, školách v přírodě či při pobytu v Irsku jako Au Pair. Studium jí otevřelo dveře k dalším zkušenostem jako například stáž na české škole v Portugalsku, studium na Tchaj-wanu. Praxi s teorií pak propojovala v předposledním ročníku studia jako asistentka pedagoga. Některé zimy tráví na horách jako lektorka snowboardu a lyžování. Hory jsou pro ni vůbec nejbližším místem – ať už s těžkým batohem, mačkami, navlečená v sedáku nebo jen v tichu divoké přírody. Ráda objevuje nová místa, poznává lidi z různých kultur a s úsměvem přijímá výzvy i nečekané situace, které cesty přinášejí. V každodenním životě jí nesmí chybět sport a smích. To vše se promítá i do jejího pedagogického smýšlení. Usiluje o to, aby děti v učení nacházely radost, poznávaly své schopnosti, učily se vnímat sebe i druhé, pracovaly v týmu a objevovaly svět jako pestré místo plné příležitostí, zodpovědnosti a krás.
secondary teacher
chocholata@labschool.cz
Jsem přesvědčená, že učitelskému povolání se máloco vyrovná. Je to privilegium trávit čas s dětmi a mladými lidmi, kteří objevují svět a své místo v něm, kteří jsou plni ideálů a očekávání. Je krásnou výzvou získat jejich důvěru a vzbudit zájem o obor, který vám také kdysi učaroval. Je radost být s nimi u jejich pokroků, úspěchů i každodenních malých zápasů. A je to často i legrace
teacher
jahorna@labschool.cz
Jana je absolventkou Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Volbu její profesní dráhy ovlivnily skvělé učitelky matematiky a zeměpisu, na které měla během základní a střední školy velké štěstí. Partnerské přístupy kantorek, jejich (na tehdejší dobu) inovativní metody výuky a jejich láska k povolání rozhodly o její budoucnosti. Díky této zkušenosti ví, jak moc mohou učitelé ovlivnit životy svých žáků. Partnerský přístup k dětem a hledání cest každého z nich jsou základem její práce. Volný čas tráví se svou rodinou a s pejskem. Ráda jezdí na kole, stará se o minizahrádku, a také ráda podniká výlety inspirované knihami Lukáše Hejlíka.
secondary teacher
jamborova@labschool.cz
Jana vystudovala výtvarnou výchovu a německý jazyk na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Učila na základní a základní umělecké škole, kde se zaměřovala na přípravnou výtvarnou průpravu a multimediální obor. Na základní škole má zkušenosti s ročními projekty tříd, předmětovými bloky napříč ročníky a pořádáním zahraničních zájezdů. Ve vzdělání je pro ni důležitý rovný přístup, porozumění a otevřená komunikace, kterou stále rozvíjí se svými vlastními dětmi. Volný čas tráví s rodinou a přáteli, ráda čte, jezdí na výlety a zajímá se o výtvarné umění a historii zaniklých sudetských vesnic na Jesenicku.
vedoucí vychovatel
jati@labschool.cz
Divadelník, vedoucí letních táborů a adaptačních kurzů, lektor Paměti národa, moderátor, zahradník a improvizační herečka v jedné osobě. Vystudoval obor Sociální pedagogika a volný čas na pedagogické fakultě MU, se zaměřením na zážitkovou pedagogiku a dramatickou výchovu. Svůj přístup staví na kamarádském vztahu s dětmi, humoru a hře. Za hlavní cíl své pedagogické práce považuje osobnostní a sociální rozvoj dětí, schopnost zamyslet se nad světem okolo nás i nad sebou samým a na výchovu k hodnotám. Ve volném čase rád vymýšlí nové hry, vaří, jí a tráví čas s přáteli v přírodě či u deskových her.
elementary teacher
jirouskova@labschool.cz
Viky vystudovala učitelství pro druhý stupeň na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně se specializací na výtvarnou a občanskou výchovu. Během studií působila jako ekopedagog na Lipce a mnoho let pracovala také jako instruktorka lyžování. Do Labyrintu nastoupila po školní praxi a nyní zde třetím rokem vyučuje nejen výtvarnou výchovu na prvním stupni. Potkáte ji ve třídě Vážek u 3. ročníku. Podílí se na projektových týdnech, a spolu s kolegy koordinuje školní parlament. Ve volném čase nejradši objevuje krajinu na kole či běžkách.
vychovatelka
kachtikova@labschool.cz
Jsem absolventkou Fakulty výtvarných umění na VUT v Brně. I nadále se věnuji své umělecké tvorbě, protože věřím, že kreativita je nepostradatelnou součástí života. Snažím se ji probudit i u dětí, ať už na kroužcích Keramiky a Botanikuly, nebo jako vychovatelka v družině. Umělecká cesta mi přinesla nejen seberealizaci a zodpovědnost, ale také cenné zkušenosti s různými materiály, technikami, a rozvíjením vlastní zvídavosti. Neustále se vzdělávám a hledám nové podněty, které mě posouvají dál. "Umění kultivuje duši a seberealizace ji povznáší." Těším se, až budu moci vaše děti provázet na jejich cestě za objevováním vlastní kreativity!
assistant
kapickova@labschool.cz
Bára je absolventkou magisterského studia učitelství anglického jazyka pro základní školy na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity, kde v rámci bakalářského studia vystudovala také český jazyk a literaturu. K dětem ji přivedly letní tábory, kterým se věnovala řadu let jako vedoucí. Těší se, že bude moci děti podporovat v jejich růstu, pomáhat jim objevovat svět a být někým, komu mohou důvěřovat. Ve volném čase ráda objevuje nová místa, fotí a tvoří.
teacher
klapalova@labschool.cz
Barča studuje magisterský obor Učitelství španělského jazyka a literatury pro střední školy na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Pro španělštinu se nadchla už na gymnáziu, kde participovala na různých jazykových soutěžích i intenzivních kurzech v Alicante. Během svého vysokoškolského studia se zúčastnila několika dlouhodobých i krátkodobých zahraničních studijních programů v Mexiku, ve Španělsku nebo v Portugalsku. Pod záštitou Ústavu románských jazyků a literatur na MUNI se Barča podílela na organizaci různých workshopů a soutěží s hispánskou tematikou či na tvorbě didaktických materiálů. Prakticky se zapojila i do výuky španělštiny v rámci stáže na bilingvním gymnáziu v polském Gdaňsku. Její vášní je cestování a poznávání různých kultur a gastronomie na vlastní kůži. Ráda poslouchá hudbu, chodí do kina, divadla, má ráda adrenalin, tanec, knihy a kočky. Učitelství ji lákalo už od malička, tak si postupně svůj dětský sen plní.
secondary teacher
kleinova@labschool.cz
Martina má vystudované Energetické inženýrství na Fakultě strojního inženýrství VUT v Brně. Prošla si řadou firem od navrhování průmyslových kotlů až po fyzikální modely dynamických simulací. Tento pracovní režim jí ale nevyhovoval, a tak se rozhodla jít učit - vrátit se od práce v softwarech zpět k počítání a fyzikálním zákonům. Zkušenosti s dětmi nabrala během dětských táborů a animátorské činnosti. Kromě toho je lektorkou jógy, jezdí jako horský průvodce na zájezdech a miluje tanec. Nejvíce sama sebou je všude tam, kde je příroda.
teacher
klodwigova@labschool.cz
Táňa vystudovala učitelství českého jazyka a literatury pro SŠ na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity. K profesi učitele českého jazyka ji motivovala její rodina, ale také vstřícný, empatický a hlavně vědomostně nabitý přístup její třídní učitelky z gymnázia. Pomáhá organizovat Mezinárodní folklorní festivaly v Brně, vytváří kreativní taneční videa, dříve byla lektorem češtiny jako druhého cizího jazyka ve Venore point, dnes je učitelkou češtiny a trenérkou tance. K jejím zálibám patří literatura, psaní poezie, autorská čtení, sport, tanec, hudba a móda.
secondary teacher
kmentova@labschool.cz
Zdenka vystudovala Pedagogickou fakultu Univerzity Palackého v Olomouci a už 15 let se věnuje výuce zejména českého jazyka a literatury . Během své pedagogické praxe vedla školní parlament, redakci školního časopisu a aktivně se podílela na pořádání kulturních akcí ve škole. Ve volném čase navštěvuje kino a divadlo, sleduje severské detektivky, sportuje, čte, nejraději se však s rodinou vydává na horské túry či k moři.
teacher
machackova@labschool.cz
Denisa dokončila magisterské studium na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity v Brně a nyní dálkově studuje Speciální pedagogiku na Pedagogické fakultě stejné univerzity. K pedagogické činnosti ji přivedlo dlouholeté doučování českého a ruského jazyka dětí různého věku. V době počátku rusko-ukrajinského konfliktu se věnovala učení češtiny pro cizince pod záštitou organizace Adra. Tuto zkušenost považuje za životní učitelskou výzvu a je vděčná, že měla tu možnost si ji prožít. Díky katedře slavistiky se zapojila do projektu psaní dopisů ruským politickým vězňům, což ji osobně velmi zahřálo u srdce a dodnes čeká na odpověď. V Labyrinthu působí nově jako vychovatelka a vedoucí kroužku Brňáček, kde by chtěla zužitkovat svou dlouholetou lásku k folkloru a moravským tradicím. Ve volném čase stále aktivně tancuje, hraje na flétnu, čte a sebevzdělává se.
primary teacher
mihalco@labschool.cz
Petr se narodil v Bruntále, kde vystudoval osmileté gymnázium. Po absolvování pedagogické fakulty v Olomouci se vrátil do rodného kraje učit na malotřídní školu v obci Ryžoviště. Vychází z předpokladu jedinečnosti každého. Žáci jsou pro něj osobnosti, které rády rozvíjí své silné stránky, ale občas potřebují podpořit tam, kde se jim tolik nedaří. Vytváří příležitosti a vede žáky k tomu, aby si tuto podporu uměli poskytovat navzájem. Aby společně pracovali jako tým, ať už ve skupině, nebo celá třída. Aby se dobře znali, ale aby také rozuměli sobě samým. Ukazuje dětem cesty, kterými se mohou vydat v případě, že se jim něco nedaří. Nebojí se sdílet také své neúspěchy a přešlapy. “Děláme chyby. Já taky. To nám ale nemůže nikdy bránit ve snaze být dobrými lidmi.” Být dobrým člověkem, to je to, oč tu běží. Ve výuce klade důraz na bezpečné prostředí, spolupráci, vzájemné porozumění a důvěru. Využívá metody formativního hodnocení, RWCT, do hodin zavádí CLIL, učí matematiku Hejného, mnohdy v tandemu. Organizuje pobytové akce, plavecké kurzy či školy v přírodě. Vánoce tráví s žáky v lese, kde si společně zdobí náhodný (něčím zvláštní) strom, pod kterým si děti vzájemně darují knihy. Rád si je pak s dětmi čte, hraje šachy nebo přemýšlí nad životem. Přál by si, aby každý žák zažíval úspěch. Každý v něčem jiném, ale každý bez výjimky. Je finalistou odborné učitelské ceny Global Teacher Prize Czech Republic 2022.
teacher
mokran@labschool.cz
Adam studuje na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity obory občanská výchova a dějepis. Labyrinth si zvolil jako školu, na které bude v rámci studia vykonávat svou pedagogickou praxi. A protože tato spolupráce fungovala na obou stranách, zanedlouho přijal nabídku na pozici asistenta pedagoga na 2. stupni. Na této práci ho nejvíc baví to, že může pomáhat dětem zvládat jejich každodenní povinnosti a formovat jejich hodnotovou orientaci směrem k vzájemnému respektu a toleranci. Miluje zvířata a všechno živé. Věnuje se skateboardingu a hře na kytaru.
teacher
muzikarova@labschool.cz
Tereza je absolventkou magisterského studia na Divadelní fakultě Janáčkovy akademie múzických umění v Brně, obor Divadlo a výchova. Obě tato klíčová slova ji provázejí už od raného dětství, kdy byla členkou, a později oddílovou vedoucí, v dětském divadelním souboru PIRKO. Nejen tyto zkušenosti ji vedly k přesvědčení, že je možné předávat vědomosti a nadchnout pro objevování světa i jinak než sezením v lavicích a frontální „nalívárnou“. Učitel by měl být parťákem a průvodcem, tento přístup si potvrdila například v kurzech nenásilné komunikace, kritického myšlení nebo soft-skills. V posledních šesti letech působila v brněnském VIDA! science centru jako lektorka a tvůrkyně vzdělávacích programů pro žáky MŠ a ZŠ, zaměřených především na přírodní vědy a koordinovala akce pro širokou veřejnost. Ve volném čase se ráda věnuje rodině a výletům se psem, čtení komiksů a fantasy románů, psaní povídek a poslechu podcastů.
secondary teacher
mynarik@labschool.cz
Marek vystudoval učitelství anglického jazyka a občanské výchovy pro základní školy na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity. V současnosti pokračuje v doktorském studiu se zaměřením na didaktiku cizích jazyků. Zkušenosti čerpá mimo jiné z půlroční stáže na Linköpings Universitet ve Švédsku, kde se zaměřoval na anglický jazyk. K výuce se snaží přistupovat individuálně, s otevřenou myslí a pozitivním naladěním. Baterie dobíjí skrze humor, kafe a sdílení s kolegyněmi a kolegy.
teacher
nenickova@labschool.cz
Áďa vystudovala Učitelství pro 1. stupeň na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity. Aby nabírala zkušenosti z praxe, už během studia pracovala jako asistentka pedagoga. Učila na brněnské základní škole, kde se navíc věnovala podpoře dětí nebo tandemové výuce. Do výuky ráda zařazuje pohyb, inspiruje se programy Čtením a psaním ke kritickému myšlení a Začít spolu. Spolupracuje také s organizací FAST Heroes, která se zaměřuje na vzdělávání dětí a jejich rodin o příznacích mrtvice a významu rychlé reakce. Ádin život by kromě práce s dětmi nebyl kompletní bez pohybu a dobrého jídla. Miluje sport, hudbu a čas ráda tráví v kuchyni při vaření něčeho dobrého.
teacher
oakland@labschool.cz
Hugo je učitel i muzikant. Pochází z bilingvního prostředí - jeho mateřskými jazyky jsou anglický a český jazyk. Své jazykové i hudební znalosti využívá v učitelské profesi. Získal certifikát TEFL od organizace The Language House v Praze. Studoval krátce na Mezinárodní konzervatoři v Praze elektrickou kytaru. Aktivně hraje v kapele Ukulele Orchestra jako Brno.
primary teacher
oppova@labschool.cz
Daniela vystudovala učitelství pro 1. stupeň na Pedagogické fakultě Západočeské univerzity v Plzni. Během studia se zúčastnila programu Erasmus, v jehož rámci absolvovala stáž a pedagogickou praxi na místní základní škole v Anglii v Plymouth. Během pandemie se aktivně věnovala pomoci dětem v dětském domově, kde jim pomáhala se školní přípravou. Ve výuce se ráda zaměřuje na rozvoj čtenářské gramotnosti a pracuje s dětmi s knihami. Jejím cílem je podporovat u dětí lásku ke knihám a rozvíjet u nich představivost a kritické myšlení. Ve volném čase se věnuje pečení, cestování a ráda chodí do fitka, kde se udržuje v kondici.
vychovatelka
patockova@labschool.cz / +420 739 635 166
Alena vystudovala dálkově sociální práci, v jejíž oblasti působila téměř 8 let jako terénní pracovnice v brněnských sociálně vyloučených lokalitách. Předtím vystřídala několik profesí. Do družiny jako dítě nikdy nechodila, maminka je učitelka na 1. stupni, tudíž je pro ni tato práce velkou výzvou. Společně s dětmi se snaží budovat a upevňovat mezilidské vztahy, naslouchat, tolerovat se. Děti ji denně učí především trpělivosti, která byla vždy její slabou stránkou. Baví ji květiny, móda, hudba a film.
primary teacher
placha@labschool.cz
Zuzku vždy zajímala historie a geografie, proto vystudovala učitelství pro 2. stupeň ZŠ na Pedagogické fakultě MU v Brně. Po dvou letech učení na běžné základní škole zamířila do Prahy, kde pracovala v back office. Po mateřské začala vést programy pro MŠ a ZŠ na Lipce a rozhodla se věnovat dětem mladšího školního věku. Na Jihočeské univerzitě proto vystudovala učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Do Labyrinthu nastoupila nejprve jako rodič a asistentka, brzy však dostala svou vlastní první třídu. Má ráda čtení, brněnskou funkcionalistickou architekturu, dobrou kávu a umění v ulicích. Do školy přináší mimo jiné pozitivní energii a úsměv na tváři.
primary teacher
polakova@labschool.cz
Kateřina je absolventkou oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na Masarykově Univerzitě v Brně. Během studia se věnovala mnoha různým aktivitám (dobrovolnice na univerzitních akcích, spoluorganizátorka Evropského školního sportovního dne, výuka hudebních nástrojů v soukromé hudební škole, Erasmus pobyt, instruktorka lyžování) a absolvovala několik sportovních kurzů, na kterých později působila jako lektorka. Po ukončení studií strávila rok v Kanadě, kde získala spoustu nových zkušeností, a díky kterému se prohloubil její pozitivní vztah k angličtině. Volné měsíce trávila a tráví v Norsku, které jí přirostlo k srdci svou severskou kulturu a přírodou. Velký benefit vidí v pravidelném sportování a pohybu v nejrůznějších podobách, což se snaží zakomponovat do běžné výuky. Ve třídě vytváří prostředí, kde se žáci mohou rozvíjet jak individuálně, tak společně jako tým, a učí je vzájemně se podporovat a respektovat rozdíly mezi sebou. Klade důraz na bezpečnou a podporující atmosféru, ve které žáci vnímají chybu jako příležitost pro další růst. Na svět se dívá pozitivně a s klidem, nejlépe z vrcholků kopců a hor.
primary teacher
praislerova@labschool.cz
Lucie je studentkou Filozofické fakulty Masarykovy univerzity, kde studuje sociální pedagogiku a poradenství v kombinaci s německým jazykem a literaturou. Působí jako lektorka anglického jazyka, přičemž v Labyrinthu zároveň vykonává roli vychovatelky ve školní družině a vede pohybový kroužek juda pro děti prvního stupně. Ve své práci využívá přístupy zážitkové pedagogiky a klade důraz na rozvoj potenciálu dítěte skrze hru. Své jazykové kompetence rozvíjela prostřednictvím účasti na celé řadě mezinárodních vzdělávacích programů Erasmus+ a v roce 2022 absolvovala dobrovolnickou stáž v Německu pod záštitou organizace AIESEC. Ve volném čase se ráda věnuje čtení a malování, baví ji běh i tenis a miluje asijskou kuchyni.
teacher
prockova@labschool.cz
Tereza pochází z učitelské rodiny a už od dětství věděla, že se chce věnovat práci s dětmi. Vystudovala Pedagogickou fakultu Masarykovy univerzity v Brně, obor matematika a tělesná výchova pro druhý stupeň základní školy. Má čtyři děti, z nichž tři úspěšně vzdělávala doma. Právě tato zkušenost ji hluboce ovlivnila – nasměrovala ji k hledání smysluplného a respektujícího přístupu ke vzdělávání. Věří, že učení by mělo být postavené na důvěře, laskavosti, vstřícnosti, ale také jasně vymezených hranicích a odpovědnosti. Tereza miluje svou rodinu, psy, sport a přírodu. Od dětství se věnuje jachtingu – závodila a trénovala děti, sport jí přinesl disciplínu, vytrvalost i radost z pohybu. Největší klid a naplnění nachází u moře – zejména na ostrově Fuerteventura, kam se opakovaně vrací. Věří v sílu vztahů, otevřenou komunikaci a dobro, které má smysl šířit dál – nejen ve škole.
teacher
pucek@labschool.cz
Veronika studovala na Střední škole umění a designu v Brně obor Design oděvu, kde si vyvinula blízký vztah k umění. Následně vystudovala obor Výtvarná výchova a vizuální tvorba současně s Galerijní pedagogikou a zprostředkováním umění na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity. Její výtvarné zaměření se orientuje na malbu a fotografii. Důležitou událostí ve studiu byl pobyt na Akademii výtvarných umění v polské Lodži, která nabízela možnost načerpat zkušenosti v ateliérech malby, litografie a grafického designu. Její motivací je ukázat dětem už od brzkého věku, že umění je skutečně pro všechny. Veronika ráda cestuje za uměním, za jídlem, baví ji fotit, malovat a cvičit jógu.
teacher
schmitt@labschool.cz
Johanka pochází z Francie a již od mala miluje nejen cizí jazyky, ale i hudbu. Nemohla se už dočkat na výuku anglického jazyka ve škole (která se bohužel ve Francii učila až od 6.třídy), jelikož chtěla rozumět textu anglických písníček, které pořád slyšela v rádiu na cestě do školy. Chodila deset let do dětské sborové školy, kde ji bavilo zpívat v několik jazycích. Na střední škole si zúčastnila výměnného pobytu v Praze a se hned zamilovala do českého jazyka. Dodělala bakalář na univerzitě ve Štrasburku (obor hudební vědy), zúčastnila se dvakrát letní školy slovanských studií a naučila se intenzivně český na filozofické fakultě Masarykovy univerzity (kabinet češtiny pro cizince). Absolvovala potom filozofickou fakultu v oboru učitelství estetické výchovy pro střední školy. V Labyrinthu učí anglický jazyk a hudební výchovu. Svoje heslo je dělat všechno s úsměvem, radovat se z maličkostí a ocenit každý malý úspěch. Ve volném času hraje divadlo a zpívá ve sboru.
primary teacher
soukal@labschool.cz
Gemma is originally from London but the Czech Republic has been her home for just over a decade. She studied History and Politics at Trinity College, Dublin before starting a career in the wine trade. However she decided teaching was her calling and returned to university to gain a teaching degree (PGCE) from the UCL Institute of Education. She was a class teacher at an International School in Prague for a few years before moving to Brno. Now her children are old enough, she is very much looking forward to teaching again and new challenges. She enjoys escaping to her chata in Jeseniky with her family, tennis, skiing and reading.
primary and secondary teacher
strnad@labschool.cz
secondary teacher
slechta@labschool.cz
Jakub je absolventem Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v oborech zeměpis a přírodopis. Jeho vášní je nejen sport, ale také geografie, kde se zaměřuje na prezentování užitečnosti a praktičnosti geografie v reálném životě. Ke svým žákům přistupuje s pochopením, empatií a lidským aspektem. Během svého studia se věnoval mnoha sportovním aktivitám, především ragby, kde působí dodnes jako trenér všestranné sportovní přípravy dětí a mládeže. Kromě sportu se v minulosti věnoval hře na různé hudební nástroje. Své výukové a sportovní zkušenosti rozvíjí i nadále na půdě školy, ragbyových hřištích a různých workshopech. Ve volném čase rád cestuje a zajímá se o zdravý životní styl.
učitelka 1.stupně
stastna@labschool.cz
Helena po dokončení Gymnázia v Uherském Hradišti vystudovala Pedagogickou fakultu Masarykovy univerzity v Brně. Velkou inspirací je pro ni maminka, která také učí na 1. stupni základní školy. Od dětství se věnuje folkloru a v Brně působí ve Vojenském uměleckém souboru Ondráš. Ve volném čase ráda zpívá, hraje na housle či klavír a chodí na procházky do přírody.
primary teacher
stefankova@labschool.cz
Dominika je absolventkou Masarykovy univerzity, oboru Učitelství pro první stupeň ZŠ. První zkušenost s Labyrinthem měla v rámci praxe na vysoké škole již ve druhém ročníku, poté plnila roli asistentky pedagoga ve 4. třídě a nyní působí jako třídní učitelka. Před nástupem do Labyrinthu se 4 roky věnovala soukromému doučování Anglického jazyka a na konci školního roku pracovala jako zážitková animátorka na školách v přírodě zejména pro 1. stupeň. Dominika uplatňuje respektující přístup, v kolektivu žáků vytváří bezpečné prostředí a věří v jedinečnost každého dítěte. Mezi její záliby patří thajský box, různé kreativní činnosti nebo cestování s baťohem na zádech.
secondary teacher
vasicek@labschool.cz
Je absolventem bakalářského studia učitelství matematiky a informatiky pro střední školy na Přírodovědecké fakultě Masarykovy univerzity, kde nyní dokončuje navazující magisterské studium na Pedagogické fakultě. Při výuce informatiky se snaží žákům ukazovat systematický způsob myšlení a hledat cesty, jak ho rozvíjet v praxi. Kromě pedagogiky se věnuje také studiu arboristiky. Ve volném čase rád vyráží do hor a sportuje.
primary teacher
yagar@labschool.cz
Kubra is a spirited educator hailing from the sunny south of Turkey. She graduated in English Language Teaching in 2015. During her undergraduate studies, she embarked on a thrilling journey, living and working in various corners of the globe, including the USA, the UK, and Belgium. She continued her academic pursuit, earning her master's degree in the same field in 2020. With over a decade of experience teaching English, including at various universities as an EFL instructor, and possessing a CELTA qualification, she has sought to add more meaning to her life. She has made the bold decision to work with younger age groups in Europe, leading her to settle in the charming city of Brno. She's a firm believer in the wonders of life, spreading joy, kindness, and positivity wherever she goes. She is an independent movie lover, has two loving cats, and is passionate about yoga and nature.
vychovatelka
zborilova@labschool.cz
Anna si dokončuje studium na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v oborech německý jazyk a výtvarná výchova a vizuální tvorba se zaměřením na vzdělávání. Absolvovala Erasmus pobyt na Friedrich-Alexander-Universität v německém městě Norimberk, kde se věnovala zlepšení jak svých výtvarných dovedností tak i nemčiny. K práci s dětmi se Anička dostala přes tábory, kam jezdila jako vedoucí a vždy ji bavilo sledovat, jak se od sebe navzájem učí různě staré děti. Chce i nadále pracovat s různými věkovými kategoriemi a rozvíjet jejich kreativní činnost. Jinak tráví Anička ráda čas s přáteli, v přírodě na turistice, v galeriích a nebo jen tak doma s knížkou nebo dobrým filmem.
administration, coordinator
kazdova@labschool.cz / +420 608 040 466
accounter
tomanova@labschool.cz / +420 773 640 568
administrativa 2.stupně
vacuskova@labschool.cz / 771 141 107
školní jídelna 1.stupně
kazdova@labschool.cz
head of art section
svozilova@labschool.cz
Odmalička ráda tvoří z různých materiálů, na střední škole studovala textilní výtvarnictví - tkadlec, tiskař a studia na vysoké škole se týkaly šperku a interiérového doplňku (skla). Magisterský stupeň dokončila na Fakultě výtvarných umění v Brně v Ateliéru tělového designu a stáž absolvovala v Ateliéru sochařství 1. Několik let pracovala ve firmě Blažek na pozici junior designer. Kromě umění, kultury a vzdělávání má blízký vztah k horám. Než se jí narodily děti, procestovala s mužem Kyrgyzstán, část Ruska, Skandinávii a Srí Lanku. Před 15 lety se setkala s jógou a cvičí ji dodnes. Bydlí s rodinou u lesa, a ráda tráví čas v přírodě.
Erasmus coordinator
dospisil@labschool.cz
psycholožka, vedoucí ŠPP, kontakt pro PPP a SPC
bousova@labschool.cz
Pavla vystudovala obory psychologie, sociální politika a sociální práce na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity. Od roku 2006 se věnuje psychodiagnostice, poradenské, školní a pedagogické psychologii. Pracovní zkušenosti získávala v pedagogicko-psychologických poradnách v Ústí nad Labem a v Brně. Pod vedením PhDr. Richarda Brauna absolvovala dlouhodobý výcvik zaměřený na třídní kolektivy (jejich vedení, práci se žáky ve skupině i s jednotlivcem). Ve škole je jejím úkolem především podpora a pomoc (ve všech jejich nejrůznějších podobách) dětem, třídním kolektivům, učitelům i rodičům. Kromě svých blízkých potřebuje ke svému bytí humor, hudbu, knihy, čas o samotě a v létě klimatizaci.
psycholog
smelik@labyrinthschool.cz
Martin pochází z uherskohradišťska, kde vystudoval gymnázium, aby později pokračoval na Fakultu sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně. Tam v roce 2024 absolvoval studium psychologie. Profesně jsou mu blízká témata zaměřující se na psychologii výchovy a vzdělávání či témata rodičovství. Své působení v Labyrinthu vnímá jako velkou příležitost pro učení se od dětí a pro spoluutváření jejich každodenního školního prostředí. Je pro něj důležité naslouchat potřebám a individualitám každého žáka a na tomto základě tvořit bezpečný prostor pro jejich učení, vývoj i rozvoj hodnot, které jsou s Labyrinthem neodmyslitelně spjaty. K tomu všemu má možnost přispět v poradenské roli, při práci se třídními kolektivy v pozici školního psychologa i jako asistent v 7. ročníku. Ve volném čase rád tvoří hudbu, vyjíždí s rodinou do přírody a podílí se na vedení kulturního centra.
koordinátorka etopedické podpory
nemcova@labschool.com
Gabriela pomáhá dětem se specifickými potřebami nejen ve vzdělávacím procesu, ale i s překonáním překážek v začlenění do kolektivu. V každodenních interakcích při práci ve škole vychází ze svých dlouholetých zkušeností v oblasti vývojových poruch učení u dětí. Její pomocná ruka je k dispozici pro všechny, kteří potřebují podpořit. Je přívětivá, ale je-li třeba, dokáže být důsledná. Nebojí se postavit se za něco, o čem je přesvědčena, že je správné, i kdyby s takovým názorem byla v menšině. Nikdy se nespokojí se závěrem, že něco nejde, ale hledá cesty řešení. Volné chvíle ráda tráví s rodinou. Miluje zvířata a pěstuje všemožné bylinky.
speciální pedagožka
dolinski@labschool.cz
Andrea vystudovala Střední pedagogickou školu v Kroměříži. Následně absolvovala obor Speciální pedagogika předškolního věku na Univerzitě Palackého v Olomouci a obory Speciální pedagogika a Expresivní terapie se zaměřením na arteterapii na Masarykově univerzitě v Brně. Od roku 2016 se věnuje poradenství, speciálně pedagogické diagnostice a metodickému vedení učitelů. Má bohaté zkušenosti s podporou žáků s poruchou autistického spektra. Při práci s dětmi propojuje odborné znalosti s tvořivým přístupem – využívá prvky arteterapie, práci s keramickou hlínou a další kreativní techniky. Práce s dětmi ji naplňuje a vnímá ji jako prostor pro společný růst, objevování a radost z pokroků. Ve volném čase ráda fotí analogovým fotoaparátem, čte a zajímá se o kulturní dění v Brně.